5 år idag!

Det känns overkligt att skriva det, men idag har det faktiskt gått hela 5 år sedan B-äbisarna kom till världen! Den här kullen står mig extra varmt om hjärtat, jag vet inte vad jag skulle gjort om jag inte hade haft Bentley vid min sida de senaste åren. Han är min allra bästa vän och stöttepelare och det finns inte nog med ord till att beskriva hur mycket han betyder för mig ♥
Jag hoppas alla valparna haft en riktig toppendag med sina familjer! Bentley har fått fira dagen med extra gott godis, massor med bus i den nästan 3 dm djupa nysnön och en vända nosework - vilket är en av hans absoluta favoritsaker nuförtiden. 
 
♥ Gigantiska grattiskramar och pussar till Bentley, Bilbo, Wille (Baiko) och Milo(Bailey)! ♥
 
 
 
 
Från vänster till höger: Bilbo, Bentley, Wille, Nova och Milo
 
 
 

Kommentera här: